Ruined King: Yasuo için Manaveren Kılıcı
Yasuo için Manaveren Kılıcı. Usta bir kılıç zanaatkârı tarafından dövülmüş ve hayat özüyle dolu efsanevi bir silah. Kılıç maksimum mana miktarını arttırıyor ve oyun boyunca gelişerek güçleniyor.