Ruined King: Zestaw Startowy Zrujnowania
Ten Zestaw Startowy zawiera skrzynię pełną mikstur, które pomogą bohaterom stawić czoła niebezpieczeństwom, złoty naszyjnik noszony przez osoby szukające wielkiej fortuny oraz talizman dla tych, którzy zgłębiają tajniki walki.