O Ruined King: A League Of Legends Story
Stań na czele drużyny bohaterów z League of Legends, poznaj zakątki Bilgewater, podnieś żagle i obierz kurs na Wyspy Cienia, aby odkryć tajemnice śmiercionośnej Czarnej Mgły.