Runa & the Chaikurú Legacy
A fantasy world like no other! Runa & the Chaikurú Legacy invites you to discover the mysteries buried deep in the ruins of the ancient Chaikurú civilization, in a classic and epic 3D platform adventure.
With action elements and several areas to explore, immerse yourself in a fascinating but also dark story, facing the mysteries hidden by The Company in this game full of fun puzzles and a gameplay for the whole family.
A great story awaits you! Immerse yourself in the Red Lands to understand the mysterious Chaikurú civilization and unravel all its ancient secrets. You will have to put yourself in the shoes of the brave Runa to face different threats that will seek to complicate our mission.
Get ready to enjoy an unforgettable adventure full of excitement and challenge with our amazing 3D platformer, designed especially for lovers of classic video games on Steam!
A classic 3D adventure platformer game, with action and exploration elements, and automatic camera movements.
Uncover the mysteries of the ancient Chaikurú civilization and the Four Mystic Seeds in the vast space of Red Lands.
Explore the beautiful environments composed of ruins, jungles, rivers, waterfalls, caves and more!
Overcome 3D platform obstacles and solve puzzles left by the Chaikurú to guard their secrets.