Runa & the Chaikurú Legacy
Eşsiz bir fantastik dünya! Runa & the Chaikurú Legacy seni klasik ve epik bir 3D macera platform oyununda antik Chaikurú uygarlığının kalıntılarının derinlerinde gömülü gizemleri keşfetmeye davet ediyor.
Harika bir hikaye seni bekliyor! Gizemli Chaikurú uygarlığını anlamak ve tüm kadim sırları çözmek için kendini Kızıl Topraklar'a bırak. Farklı tehditlerle yüzleşmek ve görevi zorlaştırmak isteyen güçlere karşı koymak için cesur Runa'nın yerine geç.
Steam'deki klasik video oyunlarını sevenler için özel olarak tasarlanan harika 3D platformumuzla heyecan ve meydan okuma dolu unutulmaz bir maceranın tadını çıkarmaya hazır ol!