Rune Fencer Illyia
Rune Fencer Illyia to pełna akcji, nastrojowa platformówka kładąca duży nacisk na eksplorację i walkę. Przemierzaj olbrzymi, niebezpieczny świat, poznaj niezwykłych sojuszników i pokonaj wrogów dzięki zręcznej szermierce i skradzionym runom.
Młoda adeptka wiedzy runicznej o imieniu Illyia budzi się w szczątkach sterowca, którym podróżowała wraz ze swoją siostrą bliźniaczką, Lilly. Teraz Illyia musi zbadać przeklęty, zniszczony świat, w którym się znalazła, znaleźć zaginioną siostrę i drogę do domu, zanim będzie za późno.