Rune Fencer Illyia
Illyia adında genç bir Runist, ikiz kız kardeşi Lilly ile yolculuk ettiği hava gemisinin enkazında uyanır. Şimdi Illyia içine düştüğü bu lanetli ve harabe dünyayı keşfetmeli, kayıp kız kardeşini ve çok geç olmadan eve dönüş yolunu bulmalı.