REMATCH - NV Infrared Bundle
Pakiet NV Infrared to najsprytniejszy sposób na rozpoczęcie wydawania w Rematch. Jeden premium strój plus 2 400 Quants do wydania na kosmetyki, środowiska i więcej w sklepie w grze.