REMATCH - NV Infrared Bundle
NV Infrared Paketi, Rematch'te harcamaya başlamanın en akıllıca yolu. Bir premium kıyafet ve oyun içi mağazada kozmetik, ortamlar ve daha fazlası için kullanabileceğin 2.400 Quants.