RAN x Crypto is a next-generation private server experience built for RAN Online fans—reimagined for the Web3 age. It fuses nostalgic gameplay with modern blockchain features like NFT character ownership, automated top-ups, and real-time player rewards. RXC is more than a game—it’s a SocialFi ecosystem that empowers players to truly own their progress, participate in governance, and earn while playing.