S4 League
S4 League; akrobasi, takım çalışması ve stratejiyi harmanlayan hızlı tempolu, şık bir anime nişancısıdır. Eşsiz silahlar, güçler ve oyun modlarıyla dolu futuristik arenalarda savaşarak durmaksızın aksiyon ve yaratıcılık yaşayın.
Klasik üçüncü şahıs çevrimiçi aksiyon nişancı geri döndü! Yoğun takım tabanlı çatışmalar, anime esintili grafikler ve hızlı tempolu hareketler S4 League'in öne çıkan özellikleridir. İlk çıkışından bu yana tüm dünyadaki oyuncuların beğenisini kazandı ve şimdi onu klasik yapan heyecan verici oynanışla geri dönüyor.
Her S4 League oyunu reflekslerin, yeteneğin ve takım çalışmasının bir testidir. Tek bir hamle, Touchdown, Deathmatch ve Chaser gibi klasik modlarda sonucu değiştirebilir. Akıcı akrobasi hareketleri ve hızlı tepkiler veren kontrolleri sayesinde her seviyeden oyuncu bu hızlı ve taktiksel oyunda başarılı olabilir.
Samimi oyunlardan ciddi turnuvalara kadar, oyun rekabet, dostluk ve unutulmaz anılarla dolu bir atmosfer yarattı. İster heyecanı yeniden yaşamak için geri dönüyor olun, ister ilk kez keşfediyor olun, tutkulu küresel oyuncu topluluğuna katılın.
Hız, strateji ve futuristik tarzın eşsiz birleşimiyle S4 League, diğerlerinden ayrılan bir arena nişancı deneyimi sunar. Öğrenmesi kolay ama ustalaşması sonsuz ödüller sunan bu oyun, sizi hep "sadece bir maç daha" demeye zorlar.