Saboteur II: Avenging Angel
Saboteur II: Avenging Angel to druga część przeboju retro stworzonego przez Clive'a Townsenda w 1985 roku na komputer ZX Spectrum.
Teraz, po 36 latach, SimFabric we współpracy z Clive Townsend przygotował specjalną zremasterowaną wersję Saboteur II: Avenging Angel.
W grze przeżyjesz oryginalną misję z wersji z 1987 roku. Dodatkowo historia będzie kontynuowana z nowymi poziomami i wrogami. Teraz będziesz mógł dowiedzieć się więcej o siostrze Sabotażystki i jej mrocznej, tajemnej misji.