Wciel się w rolę uwielbianej przez graczy złodziejki-najemniczki Chloe Frazer i wyrusz na poszukiwanie skarbów! Gdy ubierzesz Sackboya w ten awanturniczy strój, ani Świat Rzemiosła, ani Vex nie stanie Ci na drodze.