Hayranların favori kiralık hırsızı Chloe Frazer olduğunda, yağmalayarak zirveye çıkman işten bile değil! Sackboy'u bu maceraya hazır Kostüm ile giydir. Ne Sanatdünya ne de Vex buna karşı çıkmayacak.