Wyraź się przy pomocy sześciu nowych emotek do użycia w Świecie Rzemiosła.
Okaż miłość emotką Big Love, tańcz z Boogie Time, poczuj rytm z Feel the Beat, zaszalej z Jump About, poczuj słodką energię z Lollipop i wyzwól swoją wewnętrzną diwę z Look at Me.