Czy to sokół? Wściekłą walkiria? Nie, to Freya! Przebierz Sackboya za tę przebojową boginię, a Vex nie będzie miał szans. Możesz też dodać mieczowi magicznej mocy dzięki nowej emotce! Dostęp do zawartości do pobrania wymaga połączenia z Internetem.