Epicka broda? Jest. Wściekła mina? Jest. Topór Leviathan? No ba! W nowym kostiumie „Kratos” Sackboy będzie gotowy na wszystko – nie zapomnij też fajnej emotki „Axe Throw”! Dostęp do zawartości do pobrania wymaga połączenia z Internetem.