Maymun Kral (Monkey King) Sanatdünya'ya hükmetmek için döndü!
İlk kez Sackboy'un LittleBigPlanet maceralarında görülen bu gelişmiş klasik kostüm, son derece etkileyici baton çevirme ifadesiyle tamamlanıyor.