Odciśnij swoje piętno na CAŁEJ mapie Świata Rzemiosła ze strojem Nathan Drake. Polowanie na skarby? Jest. Podróżowanie po świecie? Pewnie. Epickie przygody? Sackboy zdecydowanie nie narzeka na ich brak.