Nathan Drake Kostümü ile Sanatdünya'nın TÜM haritasında izini bırak. Servet avcılığı mı? Var. Dünyayı gezmek mi? Kesinlikle var. Destansı maceralar mı? Bunu yalnızca Sackboy bilebilir.