Sackboy'un Sevgililer Günü Kostümüyle Sanatdünya'da güzel duyguları yayın!
En katı yürekleri, hatta (belki) Vex'inkini bile sevgiyle dolduracak, özel Sevgililer Günü İfadesine göz atın.