SAE
Cennette geçen bir oyun!
Kendini Güney Pasifik'in kalbinde yer alan el değmemiş bir tropik ada zincirinde mahsur kalacağın SAE'de olağanüstü bir maceraya atılmaya hazırlan. Bu her şeyden uzak adaların güzelliği, yemyeşil ormanları, kristal berraklığındaki suları ve ufka uzanan geniş gökyüzü ile tamamen büyüleyici bir hal alıyor.Ancak cennet görünümlü bu yer, hayal edebileceğinden çok daha karanlık ve korkunç sırlar barındırıyor.
Görevin peşine düş!
Hayatta kalma mücadelenin derinliklerine indikçe, bu adaların sahip olduğu gizli sırları ve harikaları ortaya çıkaracaksın. Takımadaların kalbinde yer alan karmaşık mağara sistemleri, duyulmamış gizemleri ve değerli kaynakları gizler. Turkuaz dalgaların altında yatan nefes kesici sualtı dünyası hazineler barındırır ancak aynı zamanda kendi esrarengiz canlılarına ve batık sırlarına da ev sahipliği yapar.
Dönüş yolunu bulabilecek misin?
Nihai hedefin, takımadaların sırlarını öğrenmek, gizemlerini çözmek ve medeniyetin konforuna geri dönmenin bir yolunu bulmaktır. Soru hâlâ aynı: Bu şiir gibi ama tehlikeli cennetin zorluklarını aşabilir ve kaçabilir misin yoksa bu egzotik ama acımasız adaların daimi sakini haline mi geleceksin?
Hazır mısın?
SAE, hem deneyimli hayatta kalma meraklılarını hem de türe yeni gelenleri büyüleyecek sürükleyici ve heyecanlı bir hayatta kalma-macera oyunudur. Bu tropikal vahşi doğanın evcilleştirilmemiş güzelliği ve merhametsiz zorluklarıyla yüzleşmeye hazır mısın? Yolculuğun şimdi başlıyor.