SAELIG
SAELIG is a strategy game that blends simulation, RPG elements, trading, and business management, where your goal is to ensure the survival, wealth, and legacy of your family. Set in the Dark Ages of England, you’ll step into the Anglo-Saxon kingdom of Wessex during a time of turmoil. Engage in commerce, manage your enterprises, and make crucial decisions to carve your own path and leave a lasting mark on the world for generations to come.