SAELIG
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.SAELIG is a strategy game that blends simulation, RPG elements, trading, and business management, where your goal is to ensure the survival, wealth, and legacy of your family. Set in the Dark Ages of England, you’ll step into the Anglo-Saxon kingdom of Wessex during a time of turmoil. Engage in commerce, manage your enterprises, and make crucial decisions to carve your own path and leave a lasting mark on the world for generations to come.