Saint Kotar
To darmowe DLC wprowadza nową grywalną postać, którą znamy jako Viktoria! Jest ona siostrą Benedeka i żoną Nikolaya. Teraz możesz wreszcie zagłębić się w jej stronę i doświadczyć tego, co wydarzyło się w nocy przed rozpoczęciem głównej gry. Poznaj kobietę walczącą z własnymi demonami w tej zupełnie nowej opowieści, próbującą uzyskać odkupienie poprzez dotarcie do prawdy o tym, co stało się z jej zaginionym ojcem.
W tym nastawionym na fabułę i wybory psychologicznym horrorze detektywistycznym, wcielisz się w postać Benedeka i Nikolaya – dwóch pobożnych mężczyzn poszukujących swojego zaginionego krewnego, w starożytnym i oddanym Bogu mieście Sveti Kotar. Nieznany byt żeruje tutaj na słabych i przewodzi kultem diabła oraz czarów. Dowody wskazują na to, że twój zaginiony krewny został zamieszany w makabryczne morderstwa i okultyzm, ale jaka jest prawda? Czy ty również ponosisz winę za to, co się stało?