Saints Row Boss Factory
Zacznij od zera i rozwiń skrzydła, korzystając z tysięcy opcji wyglądu: od zębów, opalenizny i tatuaży po umięśnienie, kształt ust, makijaż, karnację i kolor włosów. Dostępne są opcje widoczności żył, tembru głosu i reakcji emocjonalnych. Zdecyduj, czy bohater ma mieć blizny, wybierz typ sylwetki i zastąp kończyny protezami. Ubierz Szefa tak, jak chcesz — zarzuć kurtkę, uzupełnij strój o dodatki i skarpetki. Dzięki asymetrycznym modyfikacjom twarzy lewa strona oblicza może różnić się od prawej.
Zapisz swoje dzieło w chmurze i rozpocznij zabawę w Saints Row swoim Szefem po ukazaniu się gry.