Dead Island 2 FREE Cosmetic Pack
Dress your Boss with items from reckless antihero Jacob and quick-witted athlete Amy. Apply shock and awe with a new blunt weapon, stagger with swagger with a new emote, and evoke bitey beachside memories with a new HQ collectible!