Dead Island 2 ÜCRETSİZ Kozmetik Paketi
Pervasız antikahraman Jacob ve zeki atlet Amy'nin öğeleri ile Boss'unuzu giydirin. Yeni kör bir silahla dehşet saçın, yeni bir ifadeyle kasılarak sendeleyin ve yeni bir HQ koleksiyonu ile sahil anılarını canlandırın!