DARMOWY pakiet kosmetyczny Dead Island 2
Wyposaż Bossa w przedmioty należące do nierozważnego antybohatera Jacoba i błyskotliwej, wysportowanej Amy. Zaskocz wroga nowym rodzajem broni, popisz się niesamowitymi ruchami, stosując nową emotkę i przywołuj wspomnienia z plaży z nowym przedmiotem kolekcjonerskim!