Saints Row: Doc Ketchum's Murder Circus
The dark carnival has returned to Boot Hill! Play as one of four contestants in a challenging new solo battle of skill, perseverance and brutality.
The dark carnival has returned to Boot Hill. The maniacal Doc Ketchum is streaming his Murder Circus to the masses. Violence has gone viral … and you want your cut!
Play as one of four contestants in a challenging new solo battle of skill, perseverance and brutality. Level-up your skills and weapons. Survive increasingly tougher encounters. Vanquish your ultimate rival, and take your hard-fought winnings back into the Saints Row campaign!