Saints Row: Doktor Ketchum'ın Cinayet Sirki
Karanlık karnaval, Boot Hill'e geri döndü! Çılgın Doktor Ketchum, Cinayet Sirkini kitlelere yayınlıyor. Şiddet, viral oldu... sen de payını istiyorsun!
Yeni ve mücadeleyle dolu tekli yetenek, tahammül ve vahşet savaşında dört yarışmacıdan biri olarak oyna. Git gide zorlaşan karşılaşmalarda hayatta kal. Nihai düşmanını yen ve güçlüklere göğüs gererek kazandıklarını, Saints Row görevlerine taşı!