Saints Row Gold Edition
Dzięki wydaniu Gold Edition w pełni doświadczysz podstawowej wersji gry i trzech rozszerzeń, które ukażą się po premierze. Przepustka sezonowa zapewni dodatkowe misje i funkcje rozgrywki w postaci trzech rozszerzeń, które zaoferują nową zawartość do odkrycia w świecie Santo Ileso. Zawiera ona również pakiet Los Panteros American Muscle Bundle, obejmujący skórkę Los Panteros „El Lanzador” Heavy Weapon i motocykl Custom „Fury” Motorcycle.
Mając u boku Neenah, Kevina i Eliego będziesz dowodzić The Saints. Wspólnie zmierzycie się z Los Panteros, Idolami i Marshallami, budując swoje imperium na ulicach Santo Ileso i walcząc o władzę w mieście. W końcu Saints Row to historia początkującego przedsiębiorstwa, które stawia pierwsze kroki w przestępczym świecie.
Poznaj największy i najlepszy jak dotąd otwarty świat Saints Row. W rozległym i wyjątkowym Santo Ileso doświadczysz różnorodności dzikich i ekscytujących zadań pobocznych, przestępczych przedsięwzięć i przebojowych misji, podczas których poprowadzisz samochód, chwycisz za broń i poszybujesz w specjalnym kombinezonie.