Idols Anarchy Pack
Don the iconic digitized DJ Helmet to light up your enemies faces before smashing them unconscious with the Idols Twinkle Bat, all to the sound of broken glass, before speeding off on your stolen neon-illuminated Sandstorm Scrambler bike.