Sakuna: Of Rice and Ruin - Digital Deluxe Edition
Sakuna: Of Rice and Ruin "Digital Deluxe Edition" 42 parçalık dijital oyun müzikleri ve karakter illüstrasyonları, arka plan çizimleri ve çok daha fazlası ile geliyor.