Sakuna: Of Rice and Ruin Musical Arrangements
The composer behind the hit Japanese action RPG "Sakuna: Of Rice and Ruin" returns as producer for this album of arranged music from the game! These tracks were carefully selected and span genres from traditional Japanese court music to rock.