Sakuna: Of Rice and Ruin Musical Arrangements
Kompozytor popularnej japońskiej gry akcji RPG „Sakuna: Of Rice and Ruin” powraca jako producent albumu muzyki z gry! Starannie dobrane utwory obejmują rozmaite gatunki – od tradycyjnej japońskiej muzyki dworskiej po rock.