Sally Face
Zanurz się w intrygującą opowieść o losach chłopca z protezą twarzy, który za pomocą przenośnej konsoli do gier rozmawia ze zmarłymi i poznaje koleje ich życia. Po serii tajemniczych zabójstw Sal i trójka jego przyjaciół odkrywają, że ich miasteczko jest pogrążone w cieniu złowrogiej tajemnicy.