Salt and Sacrifice
Mimlenmiş bir Engizisyoncu (Marked Inquisitor) olarak, diyarda dolaşan Büyücüleri takip ederek, avlayarak ve yok ederek batı sınırında yolculuk edeceksin. Yok ettiğin Büyücülerin uhrevi et ve kemiklerinden benzersiz silahlar ve zırhlar üret.
Bir zamanlar huzur içinde olan bir krallık, dizginlenmemiş kaosun acımasız tecessüsleri olan ve yavaş yavaş krallığa sızan Büyücü dalgalarıyla kaosa sürüklenir. Ayıplanmaya mahkûm bir kuvvet olan Mimlenmiş Engizisyoncular (Marked Inquisitors), bir kez daha Büyünün varoluşsal tehdidine karşı durmak için seferber olur. Saklı kalmış bir sır, kadim bir imparatorluğu tamamen yıkımın eşiğine götürme tehlikesi arz ediyor.
Yağmacılar, sırlar, tuzaklar ve güçlü muhafızlarla dolu büyük ve labirent gibi bir dünyayı keşfet.