Salt and Sanctuary
Poznaj mroczną, bezlitosną wyspę w stylizowanej grze RPG 2D. Salt and Sanctuary łączy szybką, brutalną walkę 2D z bogatą mechaniką RPG. Rezultat to przeklęty świat pełen zapomnianych miast, spływających krwią lochów oraz zbezczeszczonych pomników.
Salt and Sanctuary łączy szybką, brutalną i złożoną walkę 2D z bogatą mechaniką RPG. Odkrywaj, wytwarzaj i ulepszaj ponad 600 rodzajów broni, elementów zbroi, zaklęć i przedmiotów w miarę eksplorowania przeklętego świata zapomnianych miast, spływających krwią lochów, zbeszczeszczonych pomników oraz upadłych lordów, których niegdyś wynoszono na piedestał.
Salt and Sanctuary to jak dotąd najbardziej ambitny tytuł Ska Studios, nagradzanego niezależnego studia, które stoi za długą listą stylowych, ekspresywnych i brutalnie zrealizowanych gier akcji, między innymi The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai i Charlie Murder.