Salt and Sanctuary
Salt and Sanctuary, hızlı ve acımasız 2D savaşı zengin detaylara sahip RYO mekanikleriyle kusursuz bir şekilde bir araya getiriyor. Unutulmuş şehirlerden, kanla kaplı zindanlardan, hırpalanmış anıtlardan ve bir zamanlar sevilen eski zaman lordlarından oluşan bir diyarı keşfederken 600'den fazla silahı, zırh parçasını, büyüyü ve eşyayı keşfet, üret ve yükselt.
The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai ve Charlie Murder gibi kendine has, içgüdüsel ve acımasızca hayata geçirilen oyunların arkasındaki ödüllü ve bağımsız bir stüdyo olan Ska Studios'un son oyunu Salt and Sanctuary, belki de stüdyonun bugüne kadar en tutkulu biçimde yaptığı oyunu.