Samorost 3
Samorost 3, sihirli flütünün esrarengiz kökenlerini araştırmak için onun güçlerini kullanarak evrende yolculuk eden kullanan meraklı bir uzay cücesini izlemektedir. Güzel çizimler, sesler ve müziklerle hayat bulmuş renkli zorluklarla, yaratıklarla ve keşfedilecek sürprizlerle dolu dokuz eşsiz dünyayı ziyaret et.