Samorost 3 Cosmic Edition
Cosmic Edition zawiera pełną grę, stworzoną przez Floeksa 90-minutową ścieżkę dźwiękową oraz 170-stronicowy cyfrowy artbook z rysunkami Jakuba Dvorsky'ego.