Samorost 3 Cosmic Edition
Cosmic Edition; tam oyunu, sevilen besteci Floex'in yaptığı 90 dakikalık orijinal oyun müzikleri albümünü ve Jakub Dvorsky'nin tasarımlarını içeren 170 sayfalık dijital bir resim kitabını içermektedir.