Samurai Jack: Battle Through Time
Wyrusz w podróż w czasie, aby ostatecznie zakończyć panowanie złego Aku w tej nowej, nieopisanej przygodzie, opowiedzianej przez twórców kreskówki Samuraj Jack i mocno związanej z jej epickim zakończeniem.