Samurai Jack: Battle Through Time
Samurai Jack'in yaratıcılarının gözünden serinin destansı finaline bağlı olan bu yeni ve anlatılmamış macerada Aku'nun şeytani hükmünü sonlandırmak için zamanda yolculuk yap.