SAMURAI SHODOWN NEOGEO COLLECTION
Pierwsza gra SAMURAI SHODOWN miała swoją premierę na konsolach NEOGEO w 1993 roku, a jej kontynuacja, SAMURAI SHODOWN II, zadebiutowała w 1994 roku. Seria stała się trylogią w 1995 roku z SAMURAI SHODOWN III, by już w 1996 roku rozrosnąć się o kolejną odsłonę – wraz z premierą SAMURAI SHODOWN IV AMAKUSA'S REVENGE. Siedem lat później seria powróciła z SAMURAI SHODOWN V w 2003 roku, a SAMURAI SHODOWN V SPECIAL trafiło na konsole NEOGEO rok później… Zupełnie nowa kolekcja SAMURAI SHODOWN NEOGEO COLLECTION zawiera jeszcze jeden tytuł — nigdy wcześniej nieudostępniony publicznie. SAMURAI SHODOWN V PERFECT to tajemnicza, ostateczna wersja gry SAMURAI SHODOWN V SPECIAL.
Tryb muzealny zawiera ponad 2000 niezwykle cennych dokumentów i grafik od twórców gry – czyli wszystko, co prawdziwy fan SamSho mógłby sobie wymarzyć! Znajdziesz tu również wiele godzin nagrań szczerych wywiadów z twórcami serii, w których omawiają wszystko, co działo się podczas produkcji poszczególnych tytułów. Przygotuj się, by zanurzyć się głęboko w świat SAMURAI SHODOWN dzięki tej kolekcji!
Raz jeszcze przeżyj emocje związane z serią SAMURAI SHODOWN, słuchając wszystkich ścieżek dźwiękowych z poszczególnych tytułów. W odtwarzaczu muzycznym, dostępnym wewnątrz trybu muzealnego, znajduje się ponad 200 utworów do wyboru, obejmujących wszystkie sześć tytułów.
Gra wspiera rozgrywkę online między platformami Steam i Epic Games Store, korzystając z usług online Epic. Po powiązaniu konta Epic z kontem Steam gracze zyskają możliwość wspólnej gry międzyplatformowej.