SAMURAI SHODOWN NEOGEO COLLECTION
SAMURAI SHODOWN ilk olarak 1993 yılında NEOGEO'da yayınlandı, 1994 yılında ise bunun devamı olan SAMURAI SHODOWN II çıktı. 1995 yılında SAMURAI SHODOWN III'ün çıkışıyla bir üçlemeye dönüşen seriye 1996 yılında yayınlanan SAMURAI SHODOWN IV AMAKUSA'S REVENGE eklendi. Yedi yıl geçtikten sonra NEOGEO'da 2003'te yayınlanan SAMURAI SHODOWN V ve takip eden yılda yayınlanan SAMURAI SHODOWN V SPECIAL ile seri geri döndü... Ayrıca yeni SAMURAI SHODOWN NEOGEO COLLECTION daha önce hiç yayınlanmamış bir oyun içeriyor. SAMURAI SHODOWN V PERFECT, SAMURAI SHODOWN V SPECIAL'ın gizemli bir son sürümü.
Sıralı karşılaşma'da sana yakın seviyedeki savaşçılarla eşleş ya da normal karşılaşma'da biraz stres at (Ranked Match vs Casual Match). Arkadaşına meydan oku (Challenge Friend) modunda onları yere sermek için arkadaşlarını (ya da düşmanlarını) davet et. Artık tek bir buton sayesinde dünyanın dört bir köşesindeki SAMURAI SHODOWN hayranlarıyla kozlarını paylaşabilirsin.
Müze modu 2000'den fazla çok değerli geliştirme belgeleri ve görselleri ile dolu; bu mod bir SamSho hayranının isteyebileceği her şey! Ayrıca geliştiricilerin geçmişte oyunu geliştirme aşamasında neler yaşandığını tartıştıkları, planlanmadan çekilmiş onlarca saat uzunluğunda röportajlar da var. Bu koleksiyon ile SAMURAI SHODOWN dünyasının tam içine dalmaya hazır ol!
Her bir oyunun oyun müziklerini dinleyerek SAMURAI SHODOWN serisinin heyecanını yeniden yaşa. Müze içinde bulunan Müzik Çalar'da, arasından istediğini seçebileceğin, altı oyunun tümünü kapsayan 200'ün üzerinde parça bulunuyor.
Oyuncular koleksiyondaki her bir oyun için Japonca veya İngilizce MVS arcade sürümleri arasında seçim yapabilirler. Diğer özellikler arasında retro görünüm için çizgili grafikler, kayıt özellikleri, ve artık oyun bitti ekranını görmeyeceğin SERBEST MOD'da oynanabilecek bir Arcade Modu (Arcade Mode) yer alıyor!
Bu oyun Steam ile Epic Games Store arasında çevrimiçi çapraz oynama desteği sunmak için Epic Online Services kullanıyor. Epic Hesabın ile Steam Hesabını bağlayarak her iki hesabındaki arkadaşlarınla oynayabilirsin.