3 yılı aşkın bir geliştirme süreci sonunda Sands of Aura'nın katettiği yol konusunda çok heyecanlıyız. Ancak geliştirme süreci sırasında, topluluktan gelecek olan önemli geri bildirimlerin ilerideki yolculuğumuzu şekillendirmede bize yardımcı olacağı bir nokta var.
SoA'nın hikâyesini ve savaş zorluğunu bölüm/kademe sistemiyle uyumlu çalışacak şekilde yapılandırdık ve böylece, geliştirme süreci boyunca geri bildirim için herkesin erişimine de açılabilen dönüm noktalarını tanımlamamız kolaylaştı. Bu sayede ardışık düzenimizde daha da ilerlerken, oyunculardan gelen geri bildirimleri de dikkate alabiliyoruz.
Şu anki zaman çizelgemize göre oyunun tam sürümü 2023'ün başlarında çıkacak. Tüm projelerde olduğu gibi tarih henüz nihai değil ve herhangi bir değişiklik olması durumunda oyuncularımızı kesinlikle önceden bilgilendireceğiz.
Kendini bu işe adamış her ekip gibi, deneyimi olabildiğince iyi hâle getirmek adına topluluk geri bildirimlerinin hayati önem taşıdığının bilincindeyiz. Savaş mekaniklerinden hikâyedeki tercihlere kadar oyuncularımızın fikirlerini duymak istiyoruz çünkü SoA'nın sürekli evrilerek hak ettiği bir oyuna dönüşmesi sürecinde bunlar inanılmaz önem taşıyor.