Sands of Aura
Niszczycielski kataklizm wywołany przez udręczonego boga pogrążył świat Talamhel w nieskończonym mroku. Klepsydra czasu rozprysła się w drobny mak, a wypełniająca ją esencja pokryła krainę bezbrzeżnym morzem piasku. Talamhel jest teraz zaledwie odstręczającym wspomnieniem swojej dawnej chwały, a ci, którzy nazywali go domem, są teraz pełni zepsucia.
W przededniu Twojego wcielenia do Order of Remnant Knights, na Talamhel ponownie spada nieszczęście.
Nękające Talamhel zepsucie napełniło niegodziwością zarówno ludzi, jak i inne istoty. W wędrówce napotkasz starożytne Ferrum oraz insektoidalne Hashara. Ścierające się ze sobą nacje uformowały teraz przerażające armie.
Przeciwnicy, którzy strzegą poszukiwanych przez Ciebie odpowiedzi, nie spoczną, dopóki nie ujrzą Twojego końca. Przygotuj się na bezwzględną i zaciekłą walkę.
Sanktuarium Starspire to miejsce, które nazywasz domem. Jego drzwi są otwarte dla tych, których uznasz za godnych, na przykład napotkanych przez Ciebie w podróży uchodźców. Nie wszyscy zasługują, by przekroczyć próg Starspire, ale każda przebywająca w nim osoba wzmacnia sanktuarium, czyniąc je bezpieczniejszym.
Jest to opcjonalna funkcja w grze. Każdy wybór wystawia na próbę Twoje umiejętności przywódcze i osąd, zmieniając los zarówno Twój, jak i otaczających Cię postaci.
Symfonia piasków ożywa dzięki pobudzającej wyobraźnię, poruszającej ścieżce dźwiękowej skomponowanej i wyprodukowanej przez niezwykłego Eduardo Lopeza.
Muzyka w Sands of Aura to całkowicie symfoniczna kompozycja wykonana z użyciem wielu instrumentów. Usłyszysz tu zarówno niepokojące brzmienie strun zabytkowych violi da gamba, jak i wibrujące głosy profesjonalnego chóru bułgarskiego.