Sands of Aura
İşkence edilen bir tanrının saldığı yıkımla dolu bir kıyamet sonrasında Talamhel diyarına ebedi bir karanlık çöktü. Zaman kum saati parçalarına ayrıldı ve içindeki özü diyarın dört bir yanına saçılarak sonu gelmez bir kum denizi yarattı. Talamhel'in önceki ihtişamı yerini çürümüş bir gerçekliğe bıraktı ve bu diyarın eski sakinleri artık yozlaşmış birer varlıktan başka bir şey değil.
Order of Remnant Knights'a kabulünün arifesinde Talamhel bir kez daha felakete yenik düştü.
Ortaya çıkmakta olan kötülüğün izini sür ve onu yok et. İnsanların diyarını koru.
Talamhel'i pençesine alan yozlaşma sonucunda bir insan güruhu dışında başka ırklar da ortaya çıktı: Saygıdeğer Ferrum ve böceksi Hashara. Eskiden birbiriyle savaş hâlinde olan uluslar artık dehşet verici bir ordu hâline geldi.
Aradığın yanıtları koruyan düşmanlar senin akıbetini görme konusunda kararlı. Amansız ve merhametsiz çarpışmalar için hazırlan.
Starspire sığınağı senin evin ve seyahatlerin sırasında karşılaştığın mülteciler gibi, orada yaşamaya layık olduğunu düşündüğün herkese kapıları açık. Herkes burada yaşamayı hak etmiyor ama her bir kişinin katkıları sayesinde Starspire daha güçlü ve güvenli bir hâle gelebilir.
İsteğe bağlı bir bileşen olarak yaptığın her seçim senin liderliğini ve muhakeme yeteneğini teste tabi tutuyor ve hikâyeyi değiştirmekle kalmayıp senin ve başkalarının kaderini de etkiliyor.
İnanılmaz yetenek Eduardo Lopez'in bestelediği çağrışımlar uyandıran ve heyecan verici oyun müzikleri sayesinde kumların senfonisi hayat buluyor.